Politica de livrare si returnare

Politică de livrare

După ce primim confirmarea platii, incercam tot posibilul sa livram produsele noastre in maxim 2 - 6 zile. In cazuri rare exista intarzieri, dar clientul este informat la timp.

Livrarile pentru produse mici (cu greutate de pana la 50 de kilograme sau volumetrice) se indeplinesc prin curier cu termen de livrare 4-10 zile.

Expedierea de articole mari de peste 50 kg se face de catre companiile de transport cu termen de livrare de 7-15 zile. In cazuri rare in regiuni foarte indepartate, livrarea poate fi intarziata.

Avem grija suplimentara pentru ca produsele sa fie ambalate eficient, pentru a evita deteriorarea și asigurarea produsului este egala cu valoarea.

Pentru ca asigurarea sa fie in vigoare, clientul ar trebui sa verifice starea produsului la sosire, iar în caz de problema ar trebui sa refuze livrarea si sa sublinieze problema.


Politică de returnare

Echipa Balkanenergy.ro incearca din greu sa adauge mai multe informatii despre produsele ce le comercializam, mai multe imagini, scheme, descrieri si specificatii tehnice, pentru a ajuta clientul in alegerea lui, sa fie mai exacta si sa achizitioneze exact ce isi doreste. Sustinem comertul electronic si dorim sa promovam beneficiile sale, reducand la minimum preocuparile clientului in legatura cu vanzarile on-line. Una dintre cele mai mari probleme pe care o putem intampina ar fi nevoia de a returna produsul si grija pentru produsele defecte. Mai jos, am dori sa clarificam politica companiei si costuri. Obiectivul nostru principal este de a oferi servicii post-vanzare pentru a construe o relatie de incredere pe tot parcursul anului. Am dezvoltat partereniate cu centre logistice din toate tarile pentru a facilita si accelera procesul transportului.

Returnari din cauza livrarii gresite

In cazul livrarii gresite, toate cheltuielile sunt suportate de catre Energy Economy Ltd. Procedura si modul returnarii sunt sugerate de catre Energy Economy.

Returnari sau reparatii ale produsului defect

Sistemele pentru ardere de combustibil solid sunt fabricate in principal din otel, prin urmare sunt rezistente. Cele mai frecvente probleme in timpul transportului sunt geamurile sparte sau culoarea produsului uzata.  Rezolvam aceste probleme livrand geam noi, livrand spray de aceasi culoare cu vopsea ignifuga sau livrand partea defecta. In cazul rar, in care un produs este defect si nefunctional, motivul cel mai des intalnit este o parte defecta. Instalatorul va incerca sa inlocuiasca partea defecta cu cea noua pe care o trimitem, si daca nu exista alta solutie, atunci prdusul se va returna. Costul returnarii va fi suportat de catre client, asta in cazul in care expedierea are loc la 14 zile de la data livrarii, in acest caz, Energy Economy va suporta cheltuieliele. Procedura si modul returnarii sunt sugerate de catre Energy Economy.

In cazul unei parti defecte, procesul este urmatorul:

Partea defecta este trimisa prin firma de curierat pentru inlocuire  la adresa Energy Economy Ltd, Str. Mesta 22, cod 2850, Petrich, Bulgaria Tel +359 (0) 74599114

Partea este verificata si inlocuita de catre producator si este trimisa clientului. Costul transportului va fi suportat de catre Energy Economy.

In cazul unei parti defecte ce nu poate fi reparata procesul este urmatorul:

Produsul va fi livrat catre compania de logistica pe care Energy Economy o sugereaza. Va fi livrat catre producator care va repara sau inlocui produsul. In cel mai scurt timp posibil, va fi trimis catre client.

Returnari pentru ca v-ati razgandit

Timp de 14 zile de la data livrarii, aveti dreptul sa va razganditi si puteti returna produsul neutilizat. Puteti alege un alt produs sau va putem returna banii. Costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Instructii Generale

Inainte de a returma orice produs, va rugam contactati Energy Economy la adresa rma@energy-economy.eu

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de solicitarea RMA, factura si chitanta (copii ale acestor documente trebuie pastrate)

Produsele returnate trebuie sa fie atent ambulate pentru a Evita pagubele in timpul transportului, altfel clientul va suporta costul daunelor.

Fiecare produs returnat va fi verificat de departamentul tehnologic Energy Economy, iar clientul este informati si tinut la curent despre situatie.